Kızlar merhaba bebeğim 10 gün sonra 10 aylık olacak şuna nasıl beslenme sıralaması yapmalıyım bilemiyorum sanırım fazla veriyorum kusuyor sürekli . Siz nasıl yapıyorsunuz sıralamanızı mesela
sabah anne sütü yada mama bir saat sonra falan kahvaltı
iki üç saat sonra ek gıda
bir saat sonra tekrar mama yada emme
iki üç saat sonra akşam yemeği
iki saat sonrada mama ve uyku yapıyorum sizce yanlış mı