ipkcee YorgunEbeviyen benım bebegımde 4 aylık asırı salyası var sürekli eli agzında ozellıkle 4 gundur falan asırı huzursuz gece uykuları zor siz nasıl anladınız diş çıkacagını biraz dıa yerlerınde kabarıklık var ama tam anlayamadım
Papatyaa21 hsenamt 13 buçuk aylıkken… söyleyeceklerim bu kadar 14 buçuk aylık ve hala tek dişli cenevar bizimki😂😂😂
nili1104 Pamuk_esos evet d vitamini ve demir kullanıyoruz bişey duymuştum bu konuda ama hatırlamıyorum sizin bilginiz var mı ?
hsenamt nili1104 benim kızımda 8 aylık, henüz dişleri çıkmadı. ocean d vitamini ve ocean demir ilacı kullanıyoruz. bu vitaminlerin bir sakıncası var mı
YorgunEbeviyen ipkcee 3 aylıkken mememi ısırıyordu sonra sinirlenme elini ağzında dolaştırması salya akması huysuz du 4 aylıkken çıktı patladı
muzun hsenamt 4ay 14 günlükken ilk diş 4ay 20günlükken ikinci dişimiz çıktı şuan 6aylığız iki dişle yola devam
Ccyyln hsenamt 14 aylıkken çıktı 😀 şimdi diğer kızım 6 aylık hiçbir belirti yok o da geç çıkaracak gibi