birkucukatahan Deletedmom781 fıs fısını kullanirsanız sadece 1 fıs ama damlalık kullanirsaniz 3 damla ben damlalik kullaniyorum yek damlatiyorum 3 damlaya bedeldir bence 😊🌸
Kkg Ben cay kasigina 4 damla damlatiyorum 3 damla yeterli ama birazi kasikta kaliyor. Puf cok zor. Zaten siseden damlalik da cikiyor