6/7 ay oldu tuvalet eğitimi alalı yani yapıyordu son bikaç gündür tuvaletini bilerek yapmıyor tutuyor afedersiniz içinde katılaşıp taşlaşıyor sonra kendni kabız yapıyor acıyo diye yürüyemiyor ağlayarak yapıyor gene tutuyo msela bu neyden kaynaklı olabilir tuvalet egitiminde yasadk tutuyodu ama snra gecmstı ozaman daha cabuk kavradı ne kdar dil döksekte yok dubhalac veriyorum sabah akşam ona rağmen tutuyor yapmıyor bunu yaşayan varmı