Yesilim23 Kızlar sürekli grip oluyorum ve bu durum beni çok yoruyor malum kışta geldi acaba grip aşısı olan ve memnun kalan var mı etkisini görüyormusunuz
Gizmokzilla Yesilim23 ilk seferde hemen etki göstermesini beklemeyin. Her grip aşısı zamanı geldiğinde yaptırmanız lazım 2 3 seferden sonra artık etkisini göstermeye başlıyor 🌸
Dhi Yesilim23 ben geçen sene oldum sadece bir kere grip oldum ki çok sık oluyorum normalde. bu senekinide geçen hafta oldum tetikte bekliyorum bu sene nasıl geçecek diye:D
Aintyourmama Ben geçen sene hamileyken yaptırdım bu sene de yaptırmak istiyorum ama daha yapmaya başlanmamış sanırım e nabızda influenza diye bir kısım oluyordu ordan hakkın var mı yok mu görüyordun hamilelerşn önceliği vardı yine hamileyim ama çıkmamış bana
Aintyourmama Yesilim23 kendimiz alınca çok pahalı fiyatı ücretsiz olanın çıkmasını bekliyorum o yüzden
ubgtun Valla ben geçen hastnede doktor ve hemsirenin konuşmasına şahit oldum yapanlar çok pişman içinde herşey var sağlıklı değilmiş doktor bunjn dersini veriyormuş zamanında uapilmami icin
_YanakReisinAnnesii Aintyourmama raporlu hastalar için aile hekimi reçete yazıyor. Şuan kimse de yazmıyor sanırım e nabızda. Tansiyon hastasıyım raporum var,bende de yazmıyordu. Gidip reçete ettirdim eczaneden aldım.
Aintyourmama _YanakReisinAnnesii raporlu bir hastalığım yok benim hamileyim diye öncelik tanınmıstı geçen sene yine tanırlar mı sizce ?
_YanakReisinAnnesii Aintyourmama bu sene raporlu hastalar içinde herhangi bir açıklama gelmedi sağlık bakanlığından ya da ben görmedim bilmiyorum ama aşılama yapılıyor. Siz aile hekiminize bir danışın bu konuyu isterseniz, belki de hakkınız mevcuttur bilmiyorum.