metinaras1 maşallah oğlunuz daha ne yapsın? 1 yaşında bu kadar kelimesi varsa gayet güzel. Yürümemesi de çok doğal. Benim kızım çok erken babıldadı, erkenden konuşur dedik. Erkenden yürümeye hevesliydi, ayaklarının üstüne yine erken bastı, yine erken yürüyecek dedik. Şu an 11 aylık. Yürümüyor, yürüme hevesi de gitti. Hep emeklemek istiyor. Tek kelimesi de mama. Mama da tam demiyor maaam meeem gibi bir şey söylüyor. Babababa dedede diye babıldamaya devam ediyor ama anlamlı bir kelimesi yok. Anne de demiyor. Doğduğundan beri bır bır konuşuyorum, her gün muhakkak sürekli olarak kitap okuyorum ve sıfır ekran ilerliyorum. Olmayınca olmuyor, ben de kafama takmıyorum😊