İyi akşamlar kizlar aranızda avukat yada avukat yakını olan varmı bişey sormak istiyorum reddi miras yaptım amcam adına yeni geldi kağıt kav ay oldu bana üstümüze borç gözüküyor hacizlik olduk 3 aylık süre kaçtı bilmiyorduk 4 yıl sonra bana kağıt geldi her neyse dava açarken avukat dava masraf ücreti 5bin aldı aradan 1 ay sonra dava açıldı Ağustos ayında tebligat gelmiş blmm kaç katı ödeme posta pulu blmm ne için mahkeme benden 5700tl ödeme çıkardı yatırdım dosya masrafı ayrı mahkeme duruşma günü vericek onun içinde ayrı almış oldu böyle bişey varmı kuzenimde yaptı ama bende hatırlamıyorum dedi verdim heralde vs dedi