Arkadaşlar merhaba oğlum bir yaşına girdi Altan iki dişi var. 3. 4gundur hem eşim hem ben hastayız. Bir anda geve ağlamaya başladı oğlum ateşlendi. Acile götürdüm Boğazları intaplaşmıl dedi. İlaç verdi antibiyotik. Geceden veri ishal bugün 7sefer yaptı. Bişey de yemiyor çocuk. İştahı gitti hep ateşi çıkıyor dişten ona bilir mi. Üst dişleri çıkmadı Altan iki dişi var oğlumun Ne yapacağımı bilmiyorum burada çocuk acil yok hafta sonu merkez uzak