Busramrcn Bir an ben yazdım sandım , yazın yarım gün bir kreşe başlamıştı ilk etapta dediğiniz gibi çok sevimli gibi sözler sonra 1 kıza takılmış minyon falan gözüne kestirmiş onu gelip geçip Kıza vurmak demiyim ama illa ittirip bir şeyler yapıyormuş sonra şikayet şikayet yetooo dedim ve başka kreşe aldık. Şu an ki okulunda psikolog var ve her ders onlarla birlikte şu an herhangi bir şey yok şükür kii biz anlatan insanlarız çocuklarımıza. Şunun gözlemlemesi oldu bizde oğlum öğretmen otoritesini (sınıf içi düzen tertipliliğini) önemsememiş o yüzden bir de oğlumun yanında olanları anlatıyordu iyice ortamı çözmüş yani. Tavsiyem okulun psikoloğu varsa bir tavsiye almanız şahsen. Kurumın en önemlisiymiş biz bunu anladık 🌸