amazontuba
Özele gidiyoruz eczaneden alıyoruz oğlumda doktor kendınısı yapıyodu kızımda değişti doktor dopım yapptıpım yerde zaten doktor da görunuyoruz muayene oluyoruz hemşirelerden biri yapıyor zaten hastanede sırf iğne yapan hemşire var o yaptı siz aşınızla gittiğinizde doktorunız yönlendırr sizi ama önce ona sorun o size bı aşı programı yapsın