Bebeğim 4,5 aylık düzeltilmiş 3 aylık 1 haftadır özellikle akşamları huzursuz sürekli ağlıyor. Uykusundan uyanıyor. Sürekli elleri ağzında. Stresli olduğunda da öyle olurdu o yüzden anlayamıyorum. Belirgin salyalanması yok yani ağzından akan. Bugün ishal gibi de oldu. Neden olabilir