momy45 Merhaba Anneler Oğlum 7 ay 13 günlük bu 2 haftadır elini saçlarında yakalıyorum bildiğin saçını asılıyor. Allahtan dökülmüyor saçları ama bu gidişle zayıflayıp dökülcek. Sizce neden yapıyor nasıl unutturabilirim
mervey0742 Kendi kendilerine bunu öğrenip bırakıyorlar kısa sürede.Birde diş sancısı çekiyorsa bunu yapıyor.O anda tepki vermeden dikkatini başka birşeye çekmeye çalışın.