yldzzzzzz Kızlar normalde 35 40 günde oluyordum hasta bugün 44 gün felan oldu bi kaç gün önce hafif kahvemsi geliyordu tam hasta oldum dedim bişey çıkmadı 8 aylık bebeğim var 1 kere korunmadan ilişkim oldu bu ay kafam çok karışık
Mikisss yldzzzzzz bu ay qorunmasız ilişki yaşadiysaniz evet hamilesiniz gibi gozukuyor.ama yinede kan verin.benim testim Boyle cikipda 2 gün sonra regl olduğum olduğu zamanlar oldu.
iremdemirr18 @yldzzzzzz ilk fotoğrafta bana var gibi geldi ikincide göremedim. Ertesi gün hapı kullanmışmıydın? Hayırlısı olsun.
Aptalllarsizi yldzzzzzz sizin göremediğiniz ama bizim gördüğümüz bişey mi var anlamadım testte 1 çizgi var ama eğer fazla bakarsak çift çizgi de görebiliriz çocuk istiyormusunuz istemiyormusunuz anlamadım korunmasız olduğuna göre ikilimde kaldıysanız kan verin net çıkar
yldzzzzzz Aptalllarsizi ben istemiyorum zaten korunuyordum 1 kere oldu ama o da bu ay yani onu da ben anlamadım zaten
Mikisss yldzzzzzz bir arkadaşimin regli 12 gün gecdi 3 tane test yapti hemsi 3 saat sonra baya pozitivleşdi.kan verdi ama hamile diyilmiş..
Ruvdem yldzzzzzz değilsiniz bence ilk 5 dk da çizgi görünmeli . Bu gördüğünüz hafif çizgi kuruma çizgisi .
yldzzzzzz Ruvdem teşekkür ederim sağolun Allah olmayacaklara isteyenlere nasip etsin inşallah şu an bebeğim küçük ve anca baş edebiliyorum tek başımayım