mavikelebek4 ben çoğu ürünü ikinci el sitelerinden alıyorum. Özellikle evde giyeceklerini. Sonuçta çocuk bu üstünü başını elbette kirletecek. Dışarı içinde bir kac parca alıyorum. Ev ici kiyafet için sadece dikkat ettiğim bir kac yas büyük alıyorum ki seneye de cok rahat giyebiliyor. Evde sonuçta benden baska kimse görmüyor. 50tlye çok güzel takımlar almışımdır kızıma.