Emineyldz16 7 aylık oğlum emerken sürekli elini yumruk yapıp kafasına vuruyor başına böyle bişey gelen oldu mu
menis_21 Emineyldz16 Vallah benim ki 2 aylık civarı yapıyordu şimdi bıraktı bu günlerde 3 aylık olduk.
tosuncukannesi Emineyldz16 benim oğlum daha 54 günlük yaklaşık 2 haftadr yapıyor nedenini bende merak ediyorum ama canı acısa ağlar herhalde bizimki vurunca ağlamaz bazen farkında olmadan vuruyo korkup irkiliyor ama sizinki büyükmüş bilemedim
Emineyldz16 Niye yapıyolar acaba çünkü ben bazen canı acıyor diye düşünüyorum vurduğu yer kızarıyor çünkü
menis_21 Emineyldz16 Aynen kızarıyor ,refleks olabilir keşfetme olabilir oyun yapıyor olabilir bende tam anima veremedim
Emineyldz16 tosuncukannesi menis_21 sanki bı yerde okumuştum dişi çıkacağında da yapar diye ama bilmiyorum
Ececavus Mama içerken sallarken kafasına vuruyor yapma diyorum gülüyor oyun yapıyorlar sanırım 9aylıgız
Rezene Bizimki yapıyordu saçlı bir bebekti kafasını kazıdı makineyle babam kafası hep kepek olmuş bıngıldak tarafini çok yikayamiyordum yumuşak diye kepek kabul dolmuştu hemen yağ filan durduk geçti. Saçlı bebekse kasindigindan olabilir
menis_21 Emineyldz16 Birde benim ki cok hareketli yattigi yerde ne kolu duruyo ne bacagi ozellikle aksam saati oldu mu coşuyor....
Denizoglum menis_21 canim bizimkisi hep oyle uyurken emerken bile ayaklar eller kafa her yeri birden oynuyor 😀😀😀😀
Arasbeyyy Emineyldz16 Benim genişimde 6. Aya girecek iki gündür kafasına gözüne yumruk vurup duruyor bugün sert vurdu bi de gözüne ağladı içim gitti engel olmaya çalışıyorum ağlıyor bi de bunun yanında saç yolma çıktı bi de iki gündür nedenini bende anlamadım 🤷🏻♀️
Arasbeyyy Emineyldz16 bizimki de öyle ama yine iki üç tel geliyor her yolduğunda eline, diyorum iki tel saçın var o da gidecek 😂😂😂