Merhaba 2.ay aşımızı olacağız yarın önceden veya sonrasında yapmam veya yapmamam gereken bişey var mı hemşire getir dediğinde 1-2 şey söyledi sanki ama o an kızım o kadar ağlıyordu ki panikledim unuttum 😒 yardımlarınızı bekliyorum
(Banyo yaptırma mı dedi sonrasında mı yapmayacak dedi anlamadım)