Merhaba anneler 1 aylık yenidoğan bi oğlum var. Biberonla besliyorum sütüm az ve meme reddi yaşadığım için. İlk olarak Aptamil kullandık. Daha sonra aynı fabrikada üretildiği için Bebelac gold kullanmaya başladık. Sormak istediğim hangisinde indirim varsa onu alıp kullanalım istiyorum ama bebekte bi sorun olur mu? Böyle yapan var mı? Acemi anneyim yardımcı olursanın çok sevinirim💖