Momsy Yaklaşık 1 haftadır akşam saat 7 ve 8 arası huysuzlanmaya başlıyor çok ağlıyor ve asla sakinleşmiyor üstüne birde memeyi almak istemiyor ağlaya ağlaya saat 10 11 gibi ancak uyuyabiliyor. Bu aylarda normal mi yaşayan oldu mu?
hazal28 Momsy evet bizde son bir haftadır böyleyiz dokuz buçuk on gibi ancak tam uykuya dalıyor birde genelde gaz sancısı yapıyor onları böyle 4 ay ataginin son günleri inşallah azalır dış damak sancılarıda ekleniyor üzerine