Bebeğimin kordonu düştü fakat doktor bir parça kalmış dedi bende açıp baktığımda küçük sarı bir parça hafif akışkan halde hala var ve 21 gün oldu bir türlü kurumadı temizliğini de dikkatle yaptığım halde orayı kurutamadım tam. Doktor bir haftaya kadar kurumazsa hala yakıcaz dedi nasıl kurutabilirim lütfen bilgisi olan yardım etsin canını yaktırmak istemiyorum