mom97X 8 aylığa kadar almak mecburiyetinde kalıyorsunuz malesef, fakat 9.ay itibariyle artık söylediklerinizi algılamaya başladıkları için, kucağa alıştırmamak gerekiyor evet doğru ama siz ne kadar alıştırmak istemeseniz de 1 ve 1,5 yaş aralığı var o yaşta çocuklari olan annelerim beni çok iyi anlarlar, bebek kendini bir birey olarak görmeye başlıyor anlıyor, ayrılık kaygısı başlıyor haliyle, bizden ayrılabileceklerini anladıkları an itibariyle başlıyor bu, yani siz kucağa alıştırmışsınız alıştırmamışsınız lâ alakalı bir durum olmuyor, hele bi almayın kucağa o vakitler geldiğinde 😂😂 kimseye kulak asmayın siz annesisiniz en iyisi siz bilirsiniz onlar değil, sevgiler 🥰🥰