yavuzzzzzzz sevgili anne, yaşadığın şey uzayan sarılık. Ne kadar beslersen besle, ne yaparsan yap geç düşecek. Anne sütünden diyorlar ama benim kızım etmedi ve her 2 saatte bir dolu dolu 60 cc Mama içmesine, ilk 2 ay her ay düzenli 1.5 kilo almasına rağmen tam 3 ayda sıfırlandı. 2. Gün 12 iken fototerapi almasına ve 9 ile hastaneden çıkmasına rağmen 4. Gün değeri 19.5 olmuştu. Yani aşırı hızlı yükseliyordu ki 2. Günden 4. Güne kadar da 2 saatte bir 60 cc Mama veya süt içti ama yükseldi işte. O gün tekrar 24 saat fototerapi aldı. Evet çok zor günlerdi ama bize doktorumuz değerin 10. Günden sonra artık yükselmeyi bırakacağını, yükselse bile az yükseleceğini söyledi ki öyle de oldu. Bir süre belki çok yavaş yükseldi ama sonra çok çok çok yavaş olmakla birlikte önce azaldı, sonra bitti. 2. Ayda bile vücudu sarıydı. Yani hemen geçmeyecek ama iyi besleniyor, kilo alımı yerindeyse onu kötü de etkilemeyecek korkmayın. Benim kızın 3 ay sürdü ama şu an 2 yaşında bıcır bıcır bir kız çocuğu. Bu durumun sizinle de alakası yok bu arada ama sizin ve bebeğin kan grupları nedir?