Oğlum bı yana sanki bende bağımlı hissediyorum onun agladigini gördükçe icim açıyor o yüzden daha kesemedim.fark ediyorum süt istedice kaliteli zaman geciremiyoruz çünkü aklı fikri memede oluyor ve o yuzden yemek yapabilmek için bile TV’den çizgi film açmak zorunda kalıyorum.buda vicdan azabına sebep oluyor.