zeynebinannesii28 Doğum sonrasında takılması için illaki 40 çıkması mı gerekiyor 36-37 günlükken takılmaz mı acaba taktıran var mı
zeynebinannesii28 Pinar_kb birde eczaneden falan mı almak gerekiyor devlet hastanesinde taktırıcam da
Ebruozym45 zeynebinannesii28 hayır yan etkisi olmadı sadece ablamda enfeksiyon olduğu İçin sancısı biraz fazla onun dışında bir etkisi olmuyor ☺️ Olsa söylerdi 🌸
Deniz0606 zeynebinannesii28 hayır canım devlette aile planlaması bölümüne gidersen hastane kendiliğinden takıyor