Nur_1234 bizim.oglan 11 aylikken daha yeni yeni oturmaya basladi 9 aylikken kan tahlili vermistik b12 si cok dusuktu, doktor b12 ignesi verdi 5 adet , ilk iki hafta yarimsar ampul sonraki 3 ampulude iki haftada bir vurdurduk sonra tazi gibi oldu 😁😁 yani tahlille cocugun neye ihtiyaci oldugunu anlayip ona gore ilaç veriyorlar o yuzden kesinlikle doktor bilgisi olmadan birsey kullanmayin 🤗🤗❤🧿