4 ay çeken bırı olarak söylüyorum ne kullandıysam geçmedi en son osmanıyede kobaner eczanesıni önerdı burdakı doktorum aradım ve uyuz karışımından ıstedım 2 . Gün mücize gbı gectı bizden sonra annemlere bulaştı ablamlara bulaştı hemen onlar ıcın de ıstedık onlarında gectı pahalı ama değer bn 4 ay kafayı yemek uzereydım ve kızım o zaman 6 aylıktı aynı dedıgınız gbı tüm vücudu kabarmıştı ama çok şükür o ilaçla gectı . Googla adını yazarsanız numarası çıkar