1mom1 Bunun sebebi nedir ,düzelir mi zamanla 39günlük bebeğim ,yani öyle çok değil ama akıyor biraz kıyafetim ıslanıyor sonra kendi kendine kesiliyor
miniksuuu 1mom1 göğsünüze hafif hafif vururn başlarına kesilecektir genelde daha önceden sağım yapanlarda bu durum çok oluyor
1mom1 minik58 ama sürekli memede memelerim yumuşak sütüm yetiyor mu diye düşünüyorum bende ,günlük 4 bez çıkıyor
1mom1 betuldenz hayır yapmıyorum ilk zamanlar yapardım memelerim çok sert olurdu canım acırdı bende bıraktım şimdi yumuşacıklar sütüm yetiyor mu diye düşünüyorum, sürekli memede
bsr9696 Meme yumusaksa süt uok demek değilmiş emdikçe gelirmiş, benim bebeğim 11 aylık hala emerken diğer memeden süt geliyor öyle üstüm islanmiuor eskisi gibi ama demekki sütünüz iyi güzel beslenmeye devam edin kimseye demeyin
1mom1 miniksuuu evet ilk günler sağım yapıyordum,çok ağrıyor aslında birini emziriyorken diğerine iğneler batmaya başlıyor o şekilde anlıyorum aktığını
Merveeofs 1mom1 maşallah sütün iyi demek ki 🪷 aktığını hissettigin an birkaç saniye göğüs ucunu bastır basouna gitmesin yavrunun sütü o şekilde duruyor hemen
Kuzularinanasi 1mom1 cok normal 1 bucuk yasina kadar akti bnm nerdeyse.gogus pedi kullanin.ozellikle disarda islanip kotu goruntu olusmasin.yedekli bile yanima aliyordum ben islandikca degisin pedleri
barbaroskuzey Benim de öyle oluyor mochi nin toplama kapı var ondan alacağım ebebekte fiyatı 380 civarıydı diye hatırlıyorum. Ziyan olmasın onları da veririz sonra diye. Her seferinde kıyafetim batıyor