Adım başı el ayak hastalığı duyuyorum okula gıden ablada var kardesıne gecmıs bu sekılde daha çok var ama ne yapalım olursa da parka gıdıyoruz en kapacak yer yazın ıshal kusma oldu zor gectı yakın zamanda enfeksıyon denıldı 1 ay olmadı antıbıyotık kurtulamıyoruz