Merhaba arkadaşlar, aklıma takılan bir durum var. Oğlum 1.5 yaşında. Halen sürekli emen bir bebek bazen sabahlara kadar durmadan. Yoğunlukla besinle değil anne sütüyle besleniyor hala. Kakası genellikle fıstık ezmesi renginde. Günde 2-3 ortalama kaka yapıyor. Sizce normal mi? Kaka rengi koyu kahve vs değil ( yetişkinlerdeki gibi). Şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için💐