patastikof ben de ilk 1 ay bu aparatı kullandım bebeğim göğsümden içmek istemiyordu. Ben de aparattan devam ediyordum taa ki doktor kontrolüne kadar. Doktor bebeğimin kilosunu az bulunca aparattan kaynaklı olabileceğini düşündüm. Çünkü aparatın alt kısmından süt sızıyordu ister istemez. Bi hafta boyunca göğsümden içmesi için zorladım . İlk bi hafta zor oldu benim için ama başardım . Bebeğim şimdi 2 aylık ve normal emziriyorum rahat ettim . Aparatı devamlı yıkamak , göğsünden kayması falan çok yprucuydu. Sana tavsiyem osrarla göğsünden içirmeye çalış