ada_2020 Merhaba bir kaç ay önce kedi tırmaladı 4 doz aşı oldu kızım . Bugunn tekrar sokak kedisi tırmalamış 🫠 Google da baktım 3 sene korur diyor ama başına gelen oldu mu götürüp yeniden yaptırmak mı gerekir
ada_2020 Mommyhann bir de şöyle bir şey var dört doz olmuştu o hatırlatma aşısı dediğiniz ikinci üçüncü doz oluyor galiba
ada_2020 Mommyhann teşekkür ederim bir veteriner tanıdıkla iletişime geçtik 4 doz olduysa 5 sene korur dedi