Bebeğim 4 ay 10 günlük
İlk iki ay hep sağım yapıyordum sütüm bebeğe göre fazlaydı ve depoluyordum 2.5 aylıkken sağımı bıraktım sonra 3.5 ay civarı atak döneminde bebeğe sütü biberonla vereyim meme reddi vardı sütümde azalıyordu emmedikçe sağayım dedim bir sağdım 30 cc çıkıyor
Sonra eskisi gibi 3 saatre bir sağmaya başladım 3-4 gün özellikle gece de boş geçmedim kalkıp sağdım
Şuan günde 4 kere falan sağıyorum hergün 200 cc kadar dolaba atıyorum
4 saatte bir sağımda da emmemişse 180-200 cc sağmaya başladım bebeğim gece beslenmesine geçtiğinde genellikle sağdığımı biberonla veriyorum hem rahat uyuyor hemde ne kadar tükketti sıkıntısı olmuyor
Sağarak sütünüzü kesinlikle arttırabilirsiniz