melisaninannesi Bebeğim için neocate vardi doktor ama istemiyor öğürüyor. Bugün tekrar gittik içine vanilya koy dedi arkadaşlar bilen varsa bu vanilya kek yaparken kullandığımız toz vanilin mi acaba aktara gideceğiz yarın ama ne diye alacağım?
Zeliha66 melisaninannesi kahve dünyasi gibi yerlerde var galiba canim.ben pekmez koyarak alistirdim bebegime
Durukan melisaninannesi bizde de var süt alerjisi ve aynı mamayı kullanıyoruz .dr bize içine 1 çay kaşığı pekmez koy demişti .ben Arada öyle veriyorum .ilk başta şade verdim çok içmedi ama pekmezle alıştı ama şade içmeye alıştırmaya çalışıyorum.heryere pekmez taşıyamam sonuçta .deneyin isterseniz .ama hakiki pekmez olsun elde yapma daha iyi olur
TBDemir melisaninannesi ben veremedim pekmezle denedim almadı 20 gün. Uğraştım almadı vanilya şurubuda bulamadım kilo alımı çok az malesef
melisaninannesi TBDemir ben de pekmezle denedim olmadı canım acayip öğürüyor aç haliyle 10 cc içmedi aktarlarda olur galiba bi bakacağım
Durukan melisaninannesi birde Isparta gül şurubu var onunlada içiolarmış.bana da eczacımız demişti netten bulabilirsin