Cinnetin eşiğindeyim resmen temmuz ayından beri bir öğünde 1 tas çorba icmedi 2 3 kaşık içse şükrediyorum Allah rızası için yemeden nasıl yaşanır 17 aylık olacak.Dis çıkarıyor diyenler olacak ama dış filan bitti 16 tane dişi var.24 saat emmek istiyor ama artık sütte yok.Napiyosuz yemeyen çocuklarınıza.