Tazeanne109 Perşembe sabah aşı oldu. Cuma akşam zor uyumaya başladı. Ne yapsak susması max 2 dakka. Arada kucakta 40 dakka filan uyuduğu oluyor. Pazar oldu hala aynı normalmi Emmekkde istemiyor normalmi Gazıda yok Çocuğum ama her çocuk farklı işte
mavi2601 Tazeanne109 bizde de uyku problem oldu birde aşı yüksek ateş yapti hasta oldu uyku düzeni bozuldu 30 dk 2 şer uyku anca uyuyor gündüzleri geceleri de sık uyanmaya başladı geçen hafta perşembe olduk bizde
Tazeanne109 mavi2601 bu ayda normal mi yani :( Öyle köşede sakinde durmuyor tabi ilgi istiyor fazlaca