iremsena_98 Kızım 22 aylık. Memeden ayırdıktan sonra yani 2 aydır uykuya geçişte yapmaya başladı özellikle öğle uykusunda dr’da gittik şuan takipteyiz geçeceğini düşünüyorum dedi ve önerilerde bulundu dr. Ben uykuya geçmek için yaptığını düşünüyorum çünkü nerdeyse sadece öğle uykusunda yapıyor bunu. yaşayan ve çözüm bulan var mı acaba
hindilisalam Benim yeğenim de yapıyordu kendiliğinden geçti ama o yaparken sakın kızmayın dikkatini başka yöne çevirin oyuncak olur başka bir şey olur, çok normalmiş bu. keşfediyorlar bir şekilde ve haz aldıkları için devam ediyorlar yetişkinler gibi düşünmeyin