Cipsdelisianne Evde test yaptım ama pozitif cıktı gebelik testi Salı gününe de randevu aldım kadın doğumdan saat 3 e var kan verecem net belli olsun die kan sonucu gec mi cıkar o gün Yoksa randevusuz direk gidip kan mı vereyim erkenden
goktugunannesii_ Cipsdelisianne sağlık ocağına gidin sabahtan kan verin en geç 12 1 gibi çıkıyor sonra doktorda kontrol olun
ElvisDemir-moms Cipsdelisianne sağlık ocaklarıorada kayıt yapıyorşar ikametgah istemiyorlar kaldı ki misafir kısmındanda baktırabilirsiniz
Gizmokzilla Cipsdelisianne nerden taşındınız? Şehir dışındansa evet bakar aynı il içindeyseniz de kayıt aldırabilirsiniz orda hemen diğer türlü bakmazlar 🌸
goktugunannesii_ Cipsdelisianne siz söyleyin oradaki hemşirelere yardımcı olurlar sizi yönlendirirler