Dermanım kalmadı gündüz uzun uyurdu iki saat yani işimi hallederdim bayadır 40 dk uyanıyor ve geri uyumak istiyor uyamıyor gece daha beter oldu atak mı acaba diye düşündüm yemek yemesin de bu ara iştahsız hepsi üst üste geldi iyi olayım umursamayım diyorum ama olmuyor