aslananne27 bende sizin gibi düşünüyorum artık bende kızımın ilerde erkek arkadaşının olmasını istemem fakat parçalara ayırdığı kız için diyorlar ki kizin peşindeymiş 5 yıl boyunca kızın babası hatta kızını okuldan almış kız okuluna dışardan devam ediyormuş ozellikle son 1 senedir bu şerefsiz sapitmaya daha da başlamış hatta geçen sene bir video yollamış kıza 😞 keşke o zamanlar bir şeyler yapılsaydı bu serefsize ama tehdit için en fazla dava açılıyor galiba 😞 kiz ailesinden yalnız dışarıya bile cikmiyormus normalde nolduysa o yarım saatte olmuş 😞
Ayşenur’un yeni sevgilisiymiş kızcağız üniversite 2.sinifta kendi denginde ve psikolojisi düzgün kisiler olabilirdi hayatında diye düşünüyorum ben ne yazık ki ailelerde hatayı bulucam.
Ne yazık ki kız çocuklarımızın sevgiyi dışarda aramasının sebebi bu.