Fatma-kosekul doktor jel sürün diyor jellerde cok sağlıksız yutuyorlar intrrnettede jelleri coğu doktor önermiyor , bizim doktorumuzda jeller sadece biraz uyusturur huysuzlugu devam eder dedi , benim ablam oğluna kullandı d florvit tableti eczacı önermişti oğlu 4 yasına geldi dişleri bembeyaz ve sarartı yok diş mineleri cok saglıklı , bende şimdi başladım oğlum 5 aylık olduktan sonra doktorunada soyledım kullanın sakıncası yok flor desteği güzel dedi