bay00 daha tadım aşamasında yani tıka basa yemek yememesi gerek anne sütü azsa devam sütü verebilirsiniz şu an ana öğünü süt olmalı . 9 aydan sonra tam olarak bir öğün yemeye başlayabilir .doktorlar 6-9 ay sütle doyduktan sonra ara öğün olarak tadım 9 ay sonrası ana yemekle doyduktan sonra süt verebilirsiniz yatarken istediğinde falan diyorlar …yaptıgınız tariflerde sıkıntı yok ama bir tabak yedirmeyin yani , doyması değil tadım yapması gerek , herşeyin doğalını zamanında olanını yedirmeye çalışın😊 Doktorda pekmeze hangisinden en iyi doğal buluyorsanız ondan verin türü çokta fark etmez demişti .