atarepla Yenidoğan dönemi mi yoksa biraz daha büyüdüğünde mi? Şu an 45 günlük bebişim var. İleride düzelecek mi yani bunu öğrenmek istiyorum ahsksjsk.
Beyzanrrrr atarepla 2.5 senedir uykuyu unuttum ilk oğlumda tam 2 yaşına kadar sınandım 2 yaştan sonra artk odasında güzelce uyuyor ama sabah 6 da ayakta o ayrı.. 1 yaşında bebeğim var yenidoğandan itibaren çok fazla uyku skntmz var hala öle ve yanımda yatırıyorum mecbur ona rağmen gece kalkmaya gitmeye çalşyor ağlayarak Zor yani 2 yaşına kadar çekersin sonra hafiflersin 2 yaş sendrm da da gece korku krize girerek ağlama oluyor gece terörü deniliyor Genelde annelerin okula kadar uyku sorunu olacaktır emnm her yaşın her ayın sendromu atağı bitmiyor
bigeminannesi atarepla Atak diş hastalık vs haricinde biraz daha düzene biniyor kızım şu an 9 buçuk aylık
cokbilmismom atarepla yenidoğan zamanında tabi ki 2 saatte bir mecburi kalkılıyor. Biz suan 5teyiz ileride daha rahat olacak
artcmn atarepla 4.ay uyku gerilemesi bir geldi güya geçti ama yıktı geçti. 5.5 ayligiz uykunun ne olduğunu unuttuk ve memesiz uyumama aliskanligimiz oldu onun sayesinde de gece 50 kere kalkıyor malesef
Aerith atarepla 3,5 aylık oldu oğlum ama uykusu şu ara biraz bozuldu normalde gece bir kere kalkardı şimdi iki üç kere kalkıyor dişten dolayı. Diş dönemi gelene kadar gayet güzel gidiyorduk. 😕
Tugce0142 atarepla 16 aylık hala uyumuyoruz insan bi şekilde alışıyor maalesef alışamam diyorsun ama alışıyorsun
tazecikanne45 atarepla yenidoğan döneminde ilk 20 gün kadar. Sonra 4.ay atağında ve ennn son 8-9 ay atağında. Aslında hep atak hep sendrom 1 hafta iyilerse10 gün kötüler. Birazda şans işi. Bazıları ne sendromdan ne ataktan etkileniyorlar