Ay kızlar geçen kızımın kıyafetlerini yıkadım bugün hazır evdeyim diye ütülerini yapayım dedim bir sepet çamaşır ama bir baktım neredeyse 3,5 kıyafetinde pas lekesi var bildiğiniz
Ek gıda olarak tadımlara başlamıştık inanın alakası yok daha öncede yikamistim böyle olmamıştı.
Alt üst takımları var mesela çıt çıtlı, zıbınlarda çıtçıtlı zaten acaba diyorum akmış olabilir mi 😞 deterjan olarak Dalin kullanıyorum aslında memnundum da
Şimdi elimde bulaşık parlaticisi ve bulaşık deterjanı ve ebebeğin leke çıkarıcısıyla yıkadım 2,3 dakika beklettim önce sonra diğer kirlileriyle makineye attım leke programına attım sizce çıkar mı 🥲