Kızlar ne yapacağım bilmiyorum ya.
2.5 ay önce başlamıştık tuvalet eğitimine , öncelikle lazimlikla başladık.
Oyunlarla öğretmeye çalıştım , bebeklerinin çişini felan yaptırdık beraber.
Ama ne yaparsam yapayım olmuyor. Çişini yaptıktan sonra söylüyordu. Bıraktık eğitimi.
Şimdi tekrar başladık tuvalet şarkılarıyla öğretmeye çalışıyorum ama gene aynı yaptıktan sonra söylüyor.
27.aya girecek. Anne çiş yaptım diyor. O yapmadan ben soruyorum çişin geldi mi diye , geldi diyor tuvalete gidiyoruz en az 15dk oturuyoruz, kitap okuyarak vakit geçiriyoruz. Ama tuvalette yapmıyor , kendini tutuyor galiba. Birde yaptım anne diyor ama yok.
Tuvaletten çıktıktan sonra bir bakıyorum altına yapmış.
Ne yapacağım bu normal mi ? 😔