Merhaba, oğlum gündüz gayet iyi hiçbir sıkıntısı yok sadece biraz soğuk algınlığı vardı ama ateşi boğaz agrisi falan yoktu sadece 1 haftadır burun akıntısı vardı o kadar(hastaneye gittik bunun için ilaca bile gerek duyulmadı ateş olmadığı için yemesinde problem olmadığı için). 3 gündür gece kusuyor tam 4 de hatta sonra rahatlayıp uyumaya devam ediyor. Gündüz yemeklerini yiyor hiçbir sorun kusma belirtisi bile yok. Böyle bı durumla karşılaşan var mı? Akşam hastaneye gidicez ama yaşayan var mı diye merak ettim. Bir de akşam en son 6 buçukta yemek yenir ağır bı yemekte değil 9 buçuk 10 gibi de uyumuş olur.