papatyaam Bebeğim 4 aylık Philips avent kullanıyorum az akışlı 2 numara çok az akıyor yorulup uyuyor mama kalıyor kaç almalıyım lansinoh düşünüyorum bu sefer yardımcı olur musunuz bulamadım internetten
Ace09 papatyaam ben o dönemde 3 numara başlığa gecmıstım akışı daha iyi . Şimdi 4 aylık 4 numaraya geçtim
Ace09 papatyaam pardon zaten 4 aylık demıssınız . Ben 2 gün önce 4 numaraya geçtim ama akışı fazla gibi . 3 e alıştırıp 4 e gecebılırsınız sonra . 4 te farkı baya hıssedeceksınız
3kedili2bebekli papatyaam eğer emmiyorsa biberon başlığını değiştirmeniz yeterli, emiyorsa lansinoh S almanız iyi olacaktır çok yavaş değil o
mysozclk papatyaam 9 aylık olcak hala 1 deyiz 2 de var elimde ama cok genzıne kacıyor surekli defalarca denedim aralıklı gecen yıne verdım hala aynı 1 den devam ediyoruz demek ki 2 cok hızlı geliyor
papatyaam 3kedili2bebekli emiyor beni bir de mama veriyorum ama başlık konusunda sorun yaşıyorum hangisi olmalı diye Philips avent mi lansinoh mı geçsem bilemedim belki meme reddi ortadan kalkar hemde sütüm hızlı geliyor biz yenidoğan akışı hep verdik alıştı sorun oluyor artık bitmiyor yoruluyor
Ace09 papatyaam Avent . Yalnız bugün farkettım ki 4 numaradan sonra hıçkırık tutuyor . 3 numaraya geri döndüm . 3 numaralı başlık 2 ye göre hızlı . 4 baya hızlı . Ona yavaş yavaş alıştırmayı planlıyorum
3kedili2bebekli papatyaam yani her bebek farklidir ama ben aylarda lansinohla hiç meme reddi yaşamadan emzirdim