Fasi benim kızımın boyu da geriden geliyor. 8.ay kontrolünde doktor boyu geri dediğinde o gün o kadar kafama takmıştım ki, kimseyle konuşmak bile istemiyordum. Şimdi 11 aylık, iki aydır gitmiyorum doktor kontrolüne. 1 yaş olunca gideceğim. Kafama da takmıyorum. Eşimin tarafı hep uzun, benim tarafım hep uzun. Kime çektiysem bir ben kısa kalmışım 1.60, bir de kayinvalidem kısacık. Bazen kızıma diyorum kızım o kadar uzun gen arasında benim ve babannenin genini aldıysan yazıklar olsun sana😅
Artık kafama takmıyorum. 1 yaşında da boyu geriden gelirse bilmem nereye göndereceğim sizi, bazı testler yapılması gerekiyor dedi doktor, nereden bahsettiğini unuttum şimdi. Ne gerekiyorsa yaparız ve zaten erken yaşta yüzme kursuna vermeyi düşünüyordum kızımı, bu da bahanesi olur😊 hiiiç kafanıza takmayın, belirli bir yaştan sonra öyle uzarlar ki nasıl olduğunu anlamayız bile⭐️