Doğum yapalı 9 gün oldu aktif bı şekilde bebeğimi emziriyorum gogusumde çok sertlik yada rahatsizlik hissettigimde de sağım yapıyorum yoksa canım çok yanıyor iki gündur sol göğsümün bı kısmında kızarıklık ve hassasiyet var ağrı yapıyor nedenini bilen var mı acaba