anneliksevinci benim de 8aylık kızım. Sütumuz 3bucuk ayda kesildi. Mama alıyor mecbur. Sabah avakado yumurta sarısı labne muz yiyor karıstırıp ezip. Bazen bazısı eksık olabiliyor. Öğleden sonra yoğurt. Akşam üstü meyve bazen elma bazen armut bazen elma muz karışık… Akşam patates havuç kabak haslayıp eziyorum elma ya, da armut ekliyoruz. Veya kıymayı da bunlarla bır kaynatıp meyvesiz oluyor bu sefer o da güzel oluyor suyunu atmıyoruz çorba gıbı olması için azar azar ekliyoruz ben daha kıyması kullanıyorum gayet güzel. Şöyle paketler yaptım azar azar çok yiyemiyor 1cay bardağı kadar oluyor Max patates havuç kabak ve kıyma da ceviz kadar.
şu markaya da bi bakın bize hediye geldi eşime ürünleri çok iyi organik sertifikalı kuskus pirinç unu bebek irmiği bebek bisküvsi hepsi harika 