Tek basina gaz icin yeterli degil icinde probiyotik bakteriler var eczacı gunun ilk ogununden once kullanmami soylemisti hamilelikte kendimde kullandim sabahlari ac karnina idi fayda gormustum biz 3.5 aylik olduk hala devam ediyoruz ona ishal uzun suruyorsa yine cok beklememek lazim yine sorun bir doktorunuza telefonu varsa