

Merhaba Hanımlar, Regl günüme 5 gün var bazı belirtiler hissettiğim için test yaptım ilk test dün akşam sonra bi kaç tane daha yaptım emin olmak için onlarda çok silikti kasık ağrım olduğu için kan verdim ama kanda bişey çıkmadı. Bu sabah tekrardan test yaptım ikinci resim gene çok silik çıktı gebelik var mı yok mu anlamadım. (Koku hassasiyeti, mide bulantısı vs gib gibi belirtiler yaşıyorum) Başına böyle bi durum gelen var mı?